Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2x256 lecz inna czestotliwosc
WWW.OC-FORUM.ORG > [ Hardware ] > Płyty główne oraz pamięci RAM
McNight
witam...tak tak jestem amatorem w tych sprawach i moze to jest banalne ale zapytam :) mam 2 kości po 256 ale w "Moj Komputer -> Własciwosci -> Ogólne" wyswietla mi ze mam tylko 256 :( moze daltego ze jedna ma czestotliwosc 400 a druga 366 czy wie ktos jak to skonfigurowac zeby pracowały ze sobą?

prosze o szczegolową instrukcje bo w Biosie to kiepsko sie czuje happy.gif

DZIEKI crazy.gif
Sensej
Nie sugeruj się tym co wyświetla Windows, sprawdź to najlepiej w BIOSie. Nawet nie musisz do niego wchodzić bo podczas włączania komputera masz ekran powitalny i tam będzie testowanie pamięci (o ile masz to włączone).

Wex sobie też zainstaluj program o nazwie Everest i sprawdź tam.
Edi
Nie no wyraźnie widać, że masz zapełnione 2 moduły pamięci i w każdym po 256 Mhz.
Ale czy na 100% obie pamięci są wykorzystywane?
Aby to sprawdzić, to zrób to co mówił Sensej albo ściągnij najzwyklejszą wersję Everesta, a nie jakąś super wypas (Ultimate -> Trial), bo w tej wersji co ściągnąłeś akurat te informacje, które chciałeś uzyskać są zablokowane.:)
Chodzi mi tutaj o trzeci Screen.
Dziadek Żniwiarz
Po co komplet sztućców do spożycia jugurtu? Dawać CPU-Z (391KB) i styknie http://www.cpuid.com/download/cpu-z-133.zip
Edi
QUOTE(Dziadek Żniwiarz @ 07-04-2006 0:02:34)
Po co komplet sztućców do spożycia jugurtu? Dawać CPU-Z (391KB) i styknie http://www.cpuid.com/download/cpu-z-133.zip
*

No racja zupełnie zapomniałem o tym programiku, a przecież tam jest wszystko co potrzeba.
McNight
OK mam juz i tam ma 512 good.gif czyli tym cholernym WIN nie sugerować sie happy.gif

a moze to jakos podrasowac zeby lepiej śmigały :)
Sensej
Możesz włączyć duala, jeśli twoja płyta główna ma taką mozliwośc. Mimo różnych częstotliwości kości powinny działać. Jeśli jednak masz procesor pod socket a to dual dużo nie da i zabawa traci sens.